Website versterkt lead generation én partner engagement
Voor Polysun verzorgden we het volledige ontwikkelingstraject van hun lead gen website: workshop, wireframing, UX design, development, copywriting en content fill. We did it all. We voorzagen ook een apart platform voor de verdelers en gaven zo het partner engagement een extra boost.
De uitdaging
Polysun is een producent van zonwering tussen glas. Om meer leads aan te trekken, de traffic naar de verkooppunten te stimuleren en het engagement van hun verdelers te verhogen, gaven we de website een grondige update.
De oplossing
Na een intake workshop en de nodige wireframing zetten we de sitestructuur op. We voorzagen tal van nieuwe functionaliteiten en hadden daarbij vooral aandacht voor een optimale user experience (UX). Dankzij de heldere opbouw vinden bezoekers sneller hun weg naar de juiste content en zijn ze vlugger bereid tot conversie. Vandaar dat we ook de content herwerkten.
Wat was het resultaat?
Naast een nieuwe structuur en opgefriste content zorgden we er met duidelijke call-to-actions voor dat leads hun interesse direct konden omzetten in, bijvoorbeeld, een contactopname of een afspraak met een Polysunpunt. Enkele slimme tools zoals een dealer locator, keuze-assistent en calculator gaven de leadgeneratie een duwtje in de rug.
Nog dit: we integreerden in de site ook aparte pagina’s voor de partners van Polysun en ontwikkelden een extranet, het Partnerpunt, waar deze met een login toegang krijgen tot documentatie, een downloadcenter en blog- en nieuwsberichten. Via e-mailnotificaties houden we hen op de hoogte van nieuwe content. Dat alles moet meer contactaanvragen opleveren en het partner engagement versterken.
Hoe kunnen we je helpen?
Benieuwd hoe mobile apps, in welke vorm dan ook, de werking van jouw organisatie of bedrijf kunnen optimaliseren? Wil je meer toelichting bij een van onze services, cases of technologieën? Heb je een andere vraag?
Contacteer ons.