B2B extranet gekoppeld aan sectorcatalogus
Voor Brocom ontwikkelden we één centraal digitaal platform waar 2.300 makelaars, 2 makelaarsfederaties en 15 verzekeringsmaatschappijen alle marketing- en communicatietools en véél meer vinden om zichzelf als Makelaar in Verzekeringen in the picture te zetten.
- Digitaal platform voor makelaars in verzekeringen
- Modern, gebruiksvriendelijk en makkelijk uitbreidbaar
- Centraliseert alle campagne-, info- en promotiemateriaal
- Koppeling met verschillende externe databases
De uitdaging
Brocom promoot de makelarij met het kwaliteitsmerk 'Je Makelaar, Je beste Verzekering'. Om hun merk te versterken en leden te activeren, wilden ze hun extranet upgraden naar een modern, gebruiksvriendelijk marketingplatform waar makelaars al het campagne- en informatiemateriaal vinden.
De oplossing
Na een evaluatie van het bestaande extranet en het verzamelen van alle input, brachten we met wireframes de nieuwe structuur van het digitale platform in kaart. Pas daarna gingen onze developers aan de slag. Application modernization, daar draaide het allemaal om.
Een makelaarsplatform en infotheek in één
Een digitaal makelaarsplatform met een campagnebib, een overzicht van tools en diensten, een infotheek (gekoppeld aan verschillende externe databases) en een nieuwssectie. Alles wat de moderne makelaar nodig heeft, is voortaan te vinden op één plaats!
- B2B extranet in een aantrekkelijk design
- Uitstekende usability, het platform navigeert lekker weg
- Persoonlijke mini-website voor elke makelaar, inclusief backoffice waarin hij zelf kan bepalen welke contact- en andere gegevens mogen weergegeven worden op de aan het platform gelinkte publieke website
Hoe kunnen we je helpen?
Benieuwd hoe mobile apps, in welke vorm dan ook, de werking van jouw organisatie of bedrijf kunnen optimaliseren? Wil je meer toelichting bij een van onze services, cases of technologieën? Heb je een andere vraag?
Contacteer ons.